ZEINAL PLAY

فراتر از یک گیمر باشید

ZEINAL PLAY

فراتر از یک گیمر باشید

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۴۸ ب.ظ

FIFA 17


بازی FIFA 17 از چندی پیش که در کنفرانس الکترونیک آرتز در مراسم E3 2016 معرفی شد، سر و صدای زیادی را برپا کرد. این بازی برای اولین بار قرار است بخشی را تحت عنوان بخش داستانی در اختیار مخاطبانش قرار دهد. این بخش، The Journey نام دارد که در آن، شما در نقش یک فوتبالیست جوان به نام Alex Hunter قرار می گیرید و وارد Premier League می شوید. در ابتدا شما می توانید یکی از 20 تیم موجود در Premier League را انتخاب کنید و فصل جدید را آغاز کنید.


FIFA 17 برای اولین بار در این مجموعه، از موتور گرافیکی Frostbite بهره برده و در تریلرهای منتشر شده از این بازی نیز قدرت این موتور و ارتقاء بی نظیر گرافیک بازی را نیز شاهد بودیم.
نسخه دموی این بازی در روز 23 شهریور منتشر شد که در آن شما می توانید بخش کوتاهی از The Journey Mode را تجربه کنید. البته بخش مرسوم Kick off Mode نیز در نسخه دمو گنجانده شده و شما می توانید تیم های Manchester United؛ Manchester City؛ Chelsea؛ Real Madrid؛ Juventus؛ Inter؛ Paris Saint-Germain؛ Olympique Lyonnais؛ Seattle Sounders؛ Bayern München؛ Tigres U.A.N.Lو Gamba Osaka را برای مسابقه انتخاب کنید.

3 مهر 95: بازی اصلی (نسخه Full Unlocked) به پست اضافه شد. برای اجرای بازی، باید نرم افزار Origin را نصب کنید و با تهیه CD-Key بازی را اجرا کنید. بازی کرک نشده و در صورت عرضه کرک معتبر یا ارائه روش اجرای رایگان، حتما به پست اضافه خواهد شد.

28 مهر 95: آپدیت 01 به پست اضافه شد. (711 مگابایت)

سیستم موردنیاز:
OS: Windows 7/8.1/10 – 64-Bit
CPU: Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz or AMD Phenom II X4 965 @ 3.4 GHz
RAM: 8GB
Hard Drive Space Required: 30.0 GB
Minimum Supported Video Cards: NVIDIA GTX 460 or AMD Radeon R7 260
DirectX: 11.0

راهنمای نصب نسخه DEMO:
1- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کنید.
2- نرم افزار Origin را در ادامه دانلود کنید و آن را نصب نمایید. سپس نرم افزار را اجرا کنید و برای خود یک اکانت بسازید. پس از ساختن اکانت، با user و pass خود وارد اکانت شوید.
3- در فایل های دانلودی، پوشه FIFA 17 DEMO را کپی کنید. سپس وارد درایو C، پوشه Program Files x86 شوید. سپس پوشه ای را با نام Origin Games می بینید. وارد این پوشه شوید، و پوشه دانلودی را Paste کنید. C:\Program Files (x86)\Origin Games
4- وارد Origin شوید و بازی را از بخش Games Library اجرا کنید.


دانلود نسخه Full Unlocked



دانلود نسخه DEMO با حجم 7.27 گیگابایت

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • نیما زینالی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.